almilaumay12 anladım canım senin sıkıntıların var belli ki o yüzden içinden geleni yap. Ben olsam öyle yapardım. Kimseye yalakalık vs yapamadım hiç hayatta 🤦🏻♀️
Eşinin huyunu bilmiyorum ama istersen ona da açık açık söyle bu bu sebeplerden ötürü aramak istemiyorum diye. Ben her şeyi söylüyorum valla açık açık. Hak versin Ya da vermesin sen bilirsin diyor.