almilaumay12 aramız iyi geçen telefonu bozulmuştu hep ikinci el tlf kullanıyordu, faturama ek tlf alıp gönderdik doğumda yanıma gelecek, kimse dört dörtlük değil arada anlaşmazlık oluyor artık biz düşündük gönderdik çok sevindi bakalım hayırlısı olsun