zumraylayolculuk_1 Devlette doğum yapmak için orada kaydınız olmalı kabul etmezler yoksa. Hemen randevu alın bir kaç defa üst üste gidin.
Devlet hastaneleri hiç de anlatılan gibi kötü değil. Ben devlette sezaryen oldum. Mis gibiydi,mis. Odası,ilgisi,çpcuk doktorları,kendi doktorum,hemşireler, yemekler,temizlik say say bitiremem. Normal doğumhaneyi de gördüm. O tarz bir muamele yok kimsede.