Elisayldz19 Tabii ki eğer Anadolu yakasında oturuyorsanız kesinlikle Zeynep Kamil’e gidin. Doktorları, ebeleri, hemsireleri çok iyi ben bir kısmı ile arkadaş bile olmuştum 🤭 fakat ben Avrupa Yakası’nda oturduğum için bana uzak kalıyordum o yüzden çam ve Sakura’ya geçtim biradan da aşırı memnunum nasıl olsa şehir hastanesi sonuçta çok iyi 🙏🏻