alpaslaninannesi Hangi ildesiniz ki siz?
Benim bebeğim 20. Haftalardan itibaren pozisyon hiç değişmedi. Hep makat duruştu dönmesini bekledik bekledik dönmedi. Başının olması gereken yerde poposu vardı. Yerleşmişti tamamen. Dimdik duruyordu kafası tam gögüş kafesimin altındaydı. 38+2 de doktorumla kararlaştırarak doğum kararı aldık. Doğum raporunda ise 39+0 yazıyor.
Yani kontrollerde hep bakıldı,doğuma girmeden yine ultrason ile kontrol edildi. Genel anestezi ile sezaryen oldum kendi isteğimle. Bu şekilde.