Bende sürekli özelde oldum kontrollerimi hatta dogumu bile özelde düşünüyordum ta ki doktorumun kesinlikle normal doğuma girmediğini ve sezeryandada sadece bebegı aldıgını dıkısleri bile ebenın yaptıgını duyana kadar. Madem her işlemi ebe yapıyor neden özele para vereyım diye dusunmeye basladım. Hatta devletteki ebeler daha tecrubeli gelmeye basladı sonucta devlette daha cok dogum oluyor. Yıne de allaha hakkımda hayırlısı olsun diye dua edıyorum inşallah sağlıkla kucagımıza almak nasıp olur