Ben sağlık çalışanıyım devlet hastanesinde görev yapıyorum Allah a cok sukur özelde doğum yapacak durumada sahibim ama yinede özelde doğum yapmayı asla düşünmüyorum nedenlerine gelirsek
1) Evet özelde doktor Gayet iyi fakat yardımcı personel kalitesinin devletteki kadar iyi olduğunu düşünmüyorum çünkü devlete col cok daha fazla hasta geliyor ve oradaki yardımcı personel kendini daha rahat geliştirmiş kişiler oluyor
2) Allah korusun Allah korusun bebeğimiz hiç sıkıntısız doğacak diye bir garanti yok kimsede veremez o zaman bebeğimin hemen yoğun bakıma alınacağı ortam olacak devlette ve yine Bakım kalitesinin özel hastaneden daha fazla olacağını biliyorum çünkü yüzde yüz mesleğin içinde her şeyi duyup görüyorum
3) Özel hastanede müşteri gözüyle gorulmek hoşuma gitmiyor bazı özel hastaneler bunu cok fazla yapıyor bebeğin sorunu yoksa bile birkaç gün tutmak istiyorlar ve bu sefer evdeki hesap çarşıya uymuyor
4) Devlet hastanesindeki çocuk doktorlarının yine ozellere gore daha bilgili ve tecrübeli olduklarına inanıyorum çünkü çok daha fazla hasta ve vakaya tanıklık ediyorlar.