Kızlar bende tam tersini düşünüyorum devlete muayeneye gitsem bile doğumu özelden yana tercih ederim. Evet özel hastaneler doğum için çok para istiyor bizde çok Sıkışacağız ama geçen sene kuzenim devlette doğum yaptı normal için çok zorladılar yapamadı en son sezeryana aldılar mahvoldu onu gördükten sonra baya korktum açıkçası. Oradaki devlette Dr yada hemşireler nasıl bilmiyorum ama buradakiler soruna bile cevap vermiyor bazen