tubatayfun PamukAnne bende 7 haftalik ikiz ama daha cinsiyet beli degil tabikide merakla bekliyorum 😊😍
PamukAnne tubatayfun canım doktor 7 haftalık kalp atışı duydu o zaman bir kese digerinden daha büyük sanki bir erkek bir kız demişt Tabi ki bir tek Rabbim bilir ama ikizlerde bazen biri daha gelişimli oluyormuş ☺
tubatayfun PamukAnne bizim burda dinletmiyorlar sadece gosteriyorlar evet bebegin 1 normal guzel gelisiyor kesenin ortadinda duruyor ikincisi bi tik daha ufak kesenin kosesine saklanmis 😊😍❤❤
Baharymk EceKasapMom sezeryan olanlar yazıyo ya hani salı günü doğurucam fln die nası kıskanıyorum deli oluyorum 😁😂