seydanurceyhan MerveTaer ilk hamileligim doktor daha bsy demedi normal istiyorum ama bilmiorum bu haftalar belli oluymu benfaha gec oluyo die biliorum ama
MerveTaer seydanurceyhan birdahaki kontrolünde konuş bende öyle yapıcam inşallah o zaman 30 hafta olucaz konuşmak lazım
ZeynepKaraca Ben 8+0 haftalık cinsiyeti ne zaman belli oluyor. 3cü hafta kontrolüm var o zaman kadar belli olurmu acaba arkadaşlar
EceKasapMom Doğuma en yakın ben miyim yoksa 39+2 🙈 bizim de bir prensesimiz olacak nasipse inşallah❤ Rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🙏🏻
mercimek @Gamzedeniz allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻 cinsiyetiniz ne bir gün varmış aramızda😍💞
Gamzedeniz mercimek evet 1 gün var dikkatimi çekti zaten 😍🙏🏻 Oğlumuz olcak inşAllah sizin cinsiyetiniz ne olcak ❤🙏🏻😍