Gurbettebianne 30 hafta 🙏 🧚♂️👼 Allahım nasip ederse oğlumuz olcakk❣❣❣ Hepimiz inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız yavrularımızı 🙏💐
srp123 Fmsev bence biraz bekle canım yanılma olabiliyor bidaha gittiğinde gene sor Rabbim gönlüne göre versin
tubatayfun PamukAnne bende 7 haftalik ikiz ama daha cinsiyet beli degil tabikide merakla bekliyorum 😊😍
Sedabln 11+5 erkege benziyo ama sartlandirmayin kendinizi dedi gecen hafta doktor bakalim onumuzdeki hafta ici bi daha gidiyorum sanırım belli olur artik 🙂
seydanurceyhan MerveTaer ayniyizz canim bende 26+3 benimkide erkek adinu yusuf koycaz allahin izniyle hepimiz kucagimiza saglikli sihatli aliriz rabbimin sayesine
seydanurceyhan MerveTaer ilk hamileligim doktor daha bsy demedi normal istiyorum ama bilmiorum bu haftalar belli oluymu benfaha gec oluyo die biliorum ama