Bebek1_ ben 3 gün önce oldum çatı muayenesinden sonra vajinamdan kan geldi çok canımı yaktı yırtıldı sanki idrarımı yapamıyordum acıdan yarın 40 haftam oluyor tekrar alttan muayene derlerse kabul etmicem zaten bebek iri olduğu için sezaryen olucak neden buna rağmen alttan muayene ederler anlamıyorum