Bebek1_ İnan aynı stres bende de vardı. İlk gebeliğim. 37 haftalığım. Dün çatı muayenesini oldum. Hiç acımadı dersem yalan söylemiş olurum. Tabiki hafif acıdı, ama sürekli nefes vererek içimden saydım 10 15 saniye sürdü. Çatın uygun deyince ekstra mutlu olup acıyı unuttum :) Doğumda da bebegi görünce acılar unutuluyormuş ya hemen o aşamaya geçmek istiyorum. 😊