Bebek1_ 37. Haftamda bende hafif agrım ve sancım vardı kontrole gittim açılma varmı diye çatı muayenesi yapmışlardı öyle büyük bi acı yaşamadım normal bi durumdu yani bi kaç saniye sürdü bitti gitti açılma olmadığı için eve gönderdiler şimdi ise 39 +3 haftadayız beklemeye devam 🤭😂🤷🏻♀️ Korkulacak bir şey yok yani canım rahat ol