MDT miniginannesi9 hmm yukarı 30+0 yazmışsınız da ondan doğru hesaplıyor dedim ben. Eğer hesabı son adet tarihine göre yapıyorsa yanlış hesaplıyor. Ama ultrasonun gösterdiği bebek gelişim durumuna göre de söylüyor olabilir. Örneğin benim son adet tarihime göre 20 Temmuz görünüyor bilgisayarda. Ama detaylı ultrasona girdiğim gün. 22 Temmuz dedi doktor. Bir iki gün önemsiz yanılma payı olabiliyor dedi.
Didoudo Rabiahasan25 hem kısa kollu hem uzun kollu aldım zıbınları hastane çıkışı 2 tane aldım biri 10 lu biri 5 li ☺️ bir kaç tanede alt üst takım aldım zamanla büyüdükçe alcam yeni doğan çok almayın çabuk büyüyorlar dediler hep 🤣
Rabiahasan25 Didoudo bnm 2. Gebeligim kizim kis ayinda oldu buda yaz tam tersi bnde oyle ypicm genelde yeni doğan fazla almdm cabuk büyüyorlar bde kizimnda var ufak tefekleri bklm npicz🥰😇
aycanasel Hamilebirisi_ tahmini 22 Temmuz ama kontrole 10 gun var guncel boy ve kg bilmiyorum malesef 😊
esinaltintaas Dilos0705 Farklı olan birşeyler vardır sanırım benim doktorum böyle dedi en son görüştüğümüzde
miniginannesi9 Didoudo ultrasona göre bı sıkıntı yok şükür, orda hep kendi haftama göre çıkıyorum.ama doktor gün hesabımı yanlış yapıyor, bı dahaki gittiğimde soylicem
Emofoise Rabiahasan25 işte tam ben 😃. Kızım 3 Ocak doğumlu Bünyan bebeği ondan kalanlarla bir kaç takviye aldık sadece
Didoudo Rabiahasan25 Allah bağışlasın saglikla kucağınıza alın inşallah 🥰 benim ilk gebeliğim herşeyde gözüm kalıyor ama almamak icin kendimi zorluyorum israf olacak 🤣 umarım yeter aldıklarım 🙈🤣
Emofoise miniginannesi9 miniginannesi9 benim 23 ekim adet tarihim 20 Temmuz gibi alırım demişti tahmini ama eşimin doğum günü diye 15 Temmuz dedim bakalım
Emofoise miniginannesi9 benek gelişimine göre adet öncesi veya sonrası nir kaç günü yumurtlama olarak baz alıyor olabilir . İlk hamileliğim de öyle olmuştı adet öncesi 3 günü baz aldık
EdaBr Nfeyza ayy evet sertleşince dokunuyorum böyle tahta gibi derler ya aynı öyle oluyor. anlık hemen düzeliyor bir iki dakka içinde ama sıklaştı bu durum baya 😄
Setude esinaltintaas ayy bizimde 22 temmuz gözüküyor benim oğluşumda çok uslu çok güzel geçiyor çok şükür
esinaltintaas Setude Şanslıyız valla ilk 4 ay bı yordu beni mide bulantılarıyla sonra tamam yeter artık dedi herhalde şimdi rahatsız darısı doğuma inşallah o da güzel geçer umarım 🤲🏻
badeilemerve Hamilebirisi_ tahmini 13 temmuz doğum. 30+5 deyim şu an 1 hafta önce kilosu 1650 gram boyu 42 cm di 🐣
Gamzeakd Hamilebirisi_ 29+3 haftalığız en son 27+1 de gittim doktora . 32. Haftada gidicem inşallah . İyiyiz ama şu sertleşmeler beni sinir ediyor magnezyum da içiyorum . Huzursuz oluyor insan acaba bişimi var diye 🥲
Rabiahasan25 Didoudo ykya al gtsn kiz ilk gebelik baska oluyor hevesini kursaginda birkma cnm🥰snde bol bol ustunu degisirsin