atlasinannesii Hamilebirisi_ tahmini doğum tarihi 20 temmuz 29 + 3 de 1 kilo civarlarında demişti devletteki doktorum haftasıyla uyumluymus bi sıkıntısı yok şükür sadece beyfendi annesini uyutmuyor onun haricinde güzel
-93- Emofoise destek yastıklarla daha rahat uyuyabiliyorum malesef erken uyanıyorum:/ Biraz çarpıntı sorunum oldu. hızlı hareket ediyorum hala hamile değilmişim gibi beni yoruyor sanırım yavaşlatsam kendimi iyi olcak 🤦♀️
miniginannesi9 Didoudo benimki de 17-18 temmuz gibi. Bugun tam 30+0 olduk. Son adet tarihim 11 ekim.sizin son adet tarihiniz nedir ve tam kaç haftalık gunluksunuz? Doktorum son iki gittiğimde de yanlış hesaplıyor gibi dusunuyorum
Didoudo miniginannesi9 benimde son adet tarihim 11 Ekim an itibariyle 30+0 olduk. 18 Temmuz 40+0 olacağımız gün olarak görünüyor
Emofoise miniginannesi9 miniginannesi9 benim 23 ekim adet tarihim 20 Temmuz gibi alırım demişti tahmini ama eşimin doğum günü diye 15 Temmuz dedim bakalım
miniginannesi9 MDT benim son adet tarihim sizden iki gün önce. Sizin hesaba göre tam 30 +0 im. Ama doktorun heaabina göre 29+5 im.yanlis hesaplıyor bence
prensannesi62 Hamilebirisi_ tahmini 22 temmuz doğum tarihimiz 28+5 kontrolüm vardi 1303 kilomuz doktor boy ve kilo normal demisti🥰🥰🥰
Didoudo miniginannesi9 Ultrasona göre geri çıkıyor olabilir gününüz 1-2 haftaya kadar ilerde veya geride olması doğal diye biliyorum. Benimde ultrasona göre 31+0 gozukuyor mesela
MDT miniginannesi9 hmm yukarı 30+0 yazmışsınız da ondan doğru hesaplıyor dedim ben. Eğer hesabı son adet tarihine göre yapıyorsa yanlış hesaplıyor. Ama ultrasonun gösterdiği bebek gelişim durumuna göre de söylüyor olabilir. Örneğin benim son adet tarihime göre 20 Temmuz görünüyor bilgisayarda. Ama detaylı ultrasona girdiğim gün. 22 Temmuz dedi doktor. Bir iki gün önemsiz yanılma payı olabiliyor dedi.
Emofoise miniginannesi9 benek gelişimine göre adet öncesi veya sonrası nir kaç günü yumurtlama olarak baz alıyor olabilir . İlk hamileliğim de öyle olmuştı adet öncesi 3 günü baz aldık
Rabiahasan25 Kizlar cantalariniz hazirmi yaz bebekleri icin ne aldiniz bnm ilk yaz bebegim ne alacagimi bilmiyorm hic 😇hep kisa kollumu olsn yksa hastane çıkışı falan kollu mu olsn fikir verin
Didoudo Rabiahasan25 hem kısa kollu hem uzun kollu aldım zıbınları hastane çıkışı 2 tane aldım biri 10 lu biri 5 li ☺️ bir kaç tanede alt üst takım aldım zamanla büyüdükçe alcam yeni doğan çok almayın çabuk büyüyorlar dediler hep 🤣
miniginannesi9 Didoudo ultrasona göre bı sıkıntı yok şükür, orda hep kendi haftama göre çıkıyorum.ama doktor gün hesabımı yanlış yapıyor, bı dahaki gittiğimde soylicem