12oe evet taş kesiliyor sanki kanım. Bu genelde gündüzleri oluyor. Geceleri sabaha kadar hareketli. Bu kadar hareketli olması normal mi bilmiyorum. Karşıdan bakan çok rahat bir şekilde görebiliyor hareketleri. Gündüz de hareketli ama sanırım ben de hareketli olduğum için gece kadar hissetmiyorum. Bazı tekmeler mideye ve mesaneye gelince çok rahatsız edici oluyor, onları gece gündüz fark edebiliyorum. İlk Gebeliğim olduğu için biraz telaşlandırıyor beni bu hareketler, normal olduğuna emin olsam keyfini çıkarıcam ama biraz tedirginim.