rukiyeeefeee Benim doktorum destekliyor fakat son ana kadar bişey diyemem diyor herşey bebeğe bağlı diyor ama gerekmedikçe sezaryen yapmicana söz veriyor. Zaten önemli olan sağlıkla kavuşmak sezaryen de iyiki var benim ilk bebekte kalp atışları yavaşladı 5cm de sezaryenle aldılar çok şükür ameliyat sonrası da kolay iyileştim hakkımızda hayırlısı olsun. Siz de sağlıkla kavuşun bebeğinize 🤲🥰