Diilruba yok üçüncü diğer ikisi de sezaryen birinci ile ikinci arası 5.5 yıl ikinci ile üçüncü arası 7 olacak bende ikinci de normali çok istedim 40+5 e kadar bekledim sancım gelmedi ve destekleyen doktor da bulamadım ne yazıkki normali destekleyen bi tane bulmuştum oda çok uçuk fiyat istemişti bütçemiz el vermemişti bunda da yine normali destekleye doktor bulamıyorum malesef bende pek zorlamak istemiyorum ikincide çok zorladım ama olmadı malesef