damlali rukiyeeefeee 🙋🏻♀️ 32+0 olduk Allah’ın izniyle sisinde bebek toplanması kasılması gibi şeyleriniz oluyor muu
damlali rukiyeeefeee benimde 30da başladı hele akşamları hiç oturamıyorum yürüyemiyoruz ytamıyorum bazen nefesimi kesiyor
26Merve rukiyeeefeee Benim ilk doğumum normal Oğlum 5 yaşında ☺️Yine normal istiyorum zaten sezeryan benim için riskli Dr da normal doğumdan yana