rukiyeeefeee yagmurbalci canım pardon sen 33+ yazmışsın ben yorumları karıştırdım bayanın bi tanesi bizde 32 beraberiz yazmıştı ben onula konuşuyorum zannettim yanlış yoruma yanlış cevap vermişim kusura bakma
Seyhasya rukiyeeefeee amin inşallah canım darısı hepinize inşallah Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤲🤲
Busra1993 Zehraaa98 benimde başasagı ama sezeryan olabilir dedi başı ve gövdesi 2 hafta onde gidiyormuş.