heyecanlibekleyiss Benimde 21 haftalık iken detaylı usg de fark etmişti dr um rahim ağzı kısalığımı. Herhangi bir ağrım vs de olmamıştı. Dr um prof zaten. Gerekli tedaviyi verdi çalıştığım içinde rapor verdi dinlen dedi. Herhangi bir değer söylememişti. Bu arada ölçümler vajinal değil karından yapıldı. 2 hafta dinlendim tuvalet banyo ve yemek dışında kalkmadım. 2 hafta sonra gittiğimde de günlük hayatına yavaştan dönebilirsin demişti. O yüzden içini ferah tut. Dr um bana da serklaj yapmadı en doğru kararı onlar verir sonuçta. Herkesin gebeliği, vücudu farklı. Buradaki postlarda insanın içine şüphe düşürmekten başka bir şey yapmıyorlar. Dr un zaten tedaviye başlamış, kontrole çağırmış. Gerisi boş.