@Arzu3981 Allah sağlıklı şekilde kavuşmayı nasip etsin. Ben de artık hep istirahat halinde olacağım. Annem yanımda eşimde ilgileniyor. Umarım yoluna girer çok üzüldüm burda yazılanları görünce..Doktorumdan gerçekten çok uzman biri ve riskli gebeliklerde tercih ediliyor genelde ona güveniyorum