Sevgili hanımlar merhaba…
Taşınıyoruz eşya topluyordum yavaş yavaş hafif olanlardan. Ancak çok fazla ayakta kalmaktan karnımda ağrı oluştu geçmeyince acile gittik hemen. Kasılma olduğu ve rahim ağzı çok kısa olduğu anlaşıldı. Düşme tehlikesi var. 20 haftalık şuan. Bebek sağlıklı..Ama dediğim gibi riskli. İki adet iğne ve makattan fitil uygulandı. İlaçlar verildi düzenli kullanılacakmış.Hiç kalkılmayacak sadece tuvalete git gel sonrasında hep yatacaksın dedi. Anneme geldim burda kalacağım. Sizden istediğim bu süreci nasıl atlattınız? Kolay atlatılan bir şey mi? Biraz rahatlamaya ihtiyacım var. Lütfen bildiklerinizi paylaşır mısınız çok moralim bozuk kızımı kaybetmek istemiyorum 😔