Mom089 N-h-e123 cahil ! rehabilitasyon uzmanıyım ben ! bir kaç doktor dediğin adamlarla çalışıyorum zaten ! ya gidip ölsene nolur ? takma maskeyi bencede zararlı , git öl ve dünya rahatlasın nolur
Birannebirbebek7 Sueglen saglıkçısınız ve böyle yorum yapıyorsunuz hiç inandırıcı degil belli ki siz hiç o tulumların içinde yüzünüzde kat kat maske gözlük siperlik çalışmadınız gözünüzün önünde sesiyle degil gözleriyle yalvarmadı kimse size onu kurtarmanız için siz hiç covit olduğunu öğrenince ya bebeğime nolacak diyen bir annenin haykırışını duymadınız Allah ıslah etsin ne denir ki
RuyasMom2 Mimhb Boşver deme öyle böyleleri yüzünden günaha girme . İnsanların acılarını hafife alan insanları Allah’a havale ediyorum
Mom089 nolur moderatör etiketler misiniz ben stresten unuttum isimlerini fazlasıyla kışkırtıyorlar hepimiz bu konuda çok hassasız zaten ben tutamıycam kendimi
ruyadandunyaya Sueglen bende sizi bi sağlıkçı olarak kınıyorum ve aynı meslekte olduğumuz için üzülüyorum nasıl böyle yorum yapabilirsiniz aklım almıyo 24 haftama kadar hastanede çalıştım yoğun bakımında nefes alamayan ve ölen insanlar dan haberiniz var mı acaba insanları bilinçlendirmek yerine söylediğiniz şeyler hiç doğru değil umarım böyle düşünenler bu hastalığı yaşamazlar
Ecaglaagt ruyadandunyaya bende 32.haftama kadar dayanabildim hamile halimle tulumların kat kat maskelerin içinde karnımda bebeğimle başka insanların sağlığı için 10-16 saat koşturdum.Böyle acınası,utanmaz insanlarla aynı meslekte olduğumuza inanamıyorum.!
Selvaa ruyadandunyaya yahu bunlar ne saglikcisi bi akrabasının yanında refakatçi kalmis sağlıkçıyim diyor bu beyinle nereye kim saglici yapsın bunları sinir krizi geçirtiyorlar insana bize cahil diyorlarda herseye muhalefet olmak dışında bir vasıfları yok bu insanların cocuk asisina karşı duranlar coviti yalanlayanlar aşıyi kabul etmeyenler hep bu topluluk o covitin gerçek yüzüyle karsilassinlar o zaman görürüz onlarıda siz gibi gerçek sağlıkçılar aylardır evlerine gidemiyor die oturup ağladığımı yeter artık dediğim günleri biliyorum gunah hem size hem bize ama biliyorumki bu gerizekalilar bitmedikce covitte bitmeyecek malesef
Essa33 Biz sizin yerinize de takarız ama siz insanlığınızdan utanır mısınız orasını bilemem. Bu kadar insanın, ölenlerin, yoğun bakımda yatanların, daha doğmamış bebeklerin, sağlık çalışanlarının vebalini nasıl ödersiniz orası muamma .
ruyadandunyaya Ecaglaagt ben onların sağlıkçı olduğuna asla inanmıyorum ilk defa sağlıkçı olup böyle düşünen birilerine denk geldim ya da iki senedir çalışmıyorlar 🥺
momof3 N-h-e123 5 katlı maske demiş 5 maske dememiş :) Maske takıyoruz diye çocuğumuza hiçbir şey olmaz ayrıca…
Ezgice0 Maske takmayıp bunun cezasına da itiraz hakkı olmamalı. Anayasada maske takmak zorunlu değilse de maske takmak insani bir zorunluluk. Senin yüzünden başkaları hasta olmak zorunda değil.
Sueglen Mom089 perfüzyon teknikeriyim. Sizin düşüncenize saygı duyuyorum ama lütfen araştırın. Her şeyi çok güzel açıklayan çok değerli doktorlarımızıda dinleyin.😊
ayseyilmazzzz6161 N-h-e123 evet maske koruyacak. Aa pardon siz profösörlerden doktorlardan daha iyi biliyorsunuz.özür dilerim….
momof3 N-h-e123 şaka mı yapıyorsunuz siz 🤦🏻♀️ İnsanların aklıyla oynamayın be..Daha okuduğunuzu anlamıyorsunuz gelmiş sağlıklıyım bilmem ne diyorsunuz.Yürüüüü hadi