N-h-e123 bir sağlıkçı olarak sizi canı gönülden tebrik ediyorum 👏🏻 Aslında her sene bu kadar ölen sayısı var insanlar bunun farkında değil ilaç şirketlerinin insanlar üzerinde oynadığı oyundan başka birşey değil. Evet böyle bir hastalık var ama tv’lerin anlattığı gibi değil. Kızamık gibi bulaşıcı hastalıklarda dahi maskanin takılması önerilmezken ne hikmetse sağlıklı veya hasta olan herkese maske ve mesafe diye tutturuyorlar işin trajikomik tarafı ise turistler akın akın ülkemize gelip dolaşıyor ve halkı evlere tıkıyorlar turistler korona olmuyorlarmı yoksa? Yada bu virüs anlatıldığı kadar tehlikeli değilmi? Aşı firmaları ölümle sonuçlanan aşılanmaların sorumluluğunu kabul etmiyor neden çünkü onlarda güvenirliği konusunda şüpheli ve şöyle bir durum var aşı olduktan sonra ölenlerin çoğunun ne hikmetse ölüm sebepleri beyne kan pıhtısı gitme sonucunda vefat. Veya en iyi ihtimal felç kalıyorlar. Sanırım çoğu arkadaş Mehmet Ceyhan adındaki ne konuştuğunu bilmeyen bir dediği diğer dediğini tutmayan adamı dinliyor lütfen tv dışında gerçekleri konuşan çok değerli doktorlarımızı dinleyin.