Ilkayy lütfen bu gibi cahil insanlara cevap vermeyin. 1 sene hamile halimle covid yoğun bakımda çalıştım. Maskeler, tulumlar kabus gibiydi. Hala çalışan meslektaşlarım var. Böyle insanlara hakkım haram olsun sağlıkçıların elleri yakalarında olacak. Boşa kürek çekiyoruz 1.5 senedir. Ama sizin gibi bilinçli insanların olduğunu görmek beni mutlu ediyor. Post sahibine yazmadım bilerek ben ne söylesem o daha çok bildiğini savunacak. Umarım en kısa zamanda at gözlüğünü çıkarır ve gerçekleri görür. Ölüm Allah’ın emri ama biz tedbirimizi almak durumundayız. Birde böyle insanların çocuk yetiştirecek olması korkunç🙄