Çınarlı hastahanesinde Doğum yaptım 12 aralıkta herkese tavsiye ederim doktorum dışardan geldi ahmetseçkin önoğluydu muhteşem bir ilgi var sezaryan oldum geldim hemen odada ayağa kalktım korkmayın sezeryan olcaklar zaten ameliyatta hiç birşey anlamıyorsunuz sonrasında hafif ağrılar oluyor ama hissetmene iZin vermiyorlar Ağrı kesiciler kesiyor hemen allah herkese benim gibi rahat Doğum nasip etsin💙