Temmuzzyani bu doktor olayı aslında kişilik tarz meselesi ben memnunum kendisinden abartısız doğal düz bir adam tam benim gibi ☺O yüzden seviyorum,bilgilendirmeleri güzel yapıyor telefonlara mesajlara mutlaka cevap veriyor
Fiyatlar değişecek mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ bidahaki gidişimde sorarım artık he bide özel muayene olmasına rağmen makul fiyat 👍🏻