Sirinsirin Yakubum egepol 68tl , buca tıp 50tl , tınaztepe 70tl ,çınarlı 60tl 😊 Muayeneler böyle canım 😇
Rabia88 Yakubum siz hangi hastaneye gidiyorsunuz fiyat ne kadar istediler ben normal doğum yapmak istediğim için özele bulaşmak istemiyorum son anda hep sezeryana zorluyorlar ama eşim doğuma girmek istediği için belki özel düşünebiliriz 🤔 kaçıncı haftanizdasiniz
Yakubum Sirinsirin bende özeldeyim şuan muayene ücretlerini biliyorum doğum ücreti hakkında bilgim yok benim hastanem çok diyor ya
Menas Özel çınarlıda en son doğum yapan arkadaş 1700 verdi sanırım tabi 2018de zam geliyormuş.ne kadar oluyo bilmiyorum.muayne 65 tl kan testleri ücretide ayrı 60 lira felan teste göre artıyo
Burcinsahin3 Yasemince bende aliagaya yeni taşındım nasıl iyii mi oranın doktorları canım doğum falan renkli ultrason ilgili alaka nasil
Yasemince Burcinsahin3 allah nasip ederse ikinci çocuğumu dogurucam gokhan beye gidiyorum gayet memnunum eli çok hafif
Defnegeninannesi Ben Egepole gidiyorum 80lira muayene , 1900doğum ücreti normalde sezaryende aynı fiyat😊
Menas Defnegeninannesi egepolde 80 lira muayne ücreti testler dahil mi ? Yoksa digerleri gibi kan testleri icin ayrica ücret mi isteniyo?
Defnegeninannesi Menas sgk lı iseniz kan idrar vs testlere ücret ödemiyorsunuz...2li 3lü test 4boyuylu usg ücretli oda 40lira gibi bişiydi sanırsam
Beyzasenel guldenyelkenkayali ya ben Çınarlı ya gidiyorum da bu detaylı ultrason için 200 lira diyorlar benim daha detaylı için zamanım gelmedi ama egepol de ne kadar acaba siz yaptırdınız mı
Temmuzz Rabia88 özel diye sezeryana bir zorlama olmuyor kaç tane arkadaşım egepolde atasağlıkta çınarlıda notmal doğum yaptılar suyu geldiğinde gidip. o sana kalmış bir şey tabi son anda normalde bi aksilik çıkmazsa.
Sukranender_21 Yakubum Tamam canım şuan önerileriniz benim için çok değerli gerçekten hepsini tek tek yazıyorum uygulamak için 🤗🌼
Rabia88 Temmuzz aksine benim çevremde de bir çok kişiden son anda hep bir bahane ile sezeryan olduğunu söylediler özellikle sada hastanesi için
Yasemince Rabia88 valla bende ilk doğumu sada da yapmıştım doktorum son ana kadar normal için uğraştı ama çok fazla korkum vardı sezeryan olmak istedim.arkadaslarimda oraya gidiyorlar senin seçimine bağlı bu zorlama.oldugunu dusunmuyorum