Saniss Meltem_aras ben mesela gebe değilken yersem alan cinsteyim hemen 🤣 ama gebelikte en son düşüneceğimiz şey olsun kilo ya gider elbettt
emiras59 Meltem_aras bende 18+6 ama 1 kilo aldım eşim de kızıp duruyor yemek yemiyorsun diye halbuki yiyorum 🤦🏻♀️ 6. Aya kadar kilo almamak normalmiş 6. Aydan sonra diyorlar genelde
Ayten25- Meltem_aras 35+4 6 kilo aldım 😊 alırsınız merak etmeyin illa kilo alcaksınız diye birşey yok bebeğiniz besleniyodur gelişimi iyise kafanıza takmayın 🙏🏼
HavvaMerve Meltem_aras 28+1 haftalığım en son 12 kilo almıştım bir ay önce tartıldığım da şimdi kaç oldum merak ediyorum 🤦🏻♀️ Ne güzel almamışsın ☺️
Ebru_ylmz Emineesen yaa neden acaba hep emzirirken kilo verirsn diyolar doğumda da gidiyo bayağı dediler ama arkadaşım sezeryan oldu doğumdan sonra 5 kilo gitmiş
Ozlemm92 Meltem_aras ben de 17+5 im canım 1 kilo aldım sadece ama almadığıma mutluyum inşallah ileriki haftalarda da sadece bebek alır ben almam :) düğünden sonra inanılmaz kilo aldım tombik hamile kaldığım için kafama takıyorum malesef :((
Reyhandmrl Meltem_aras bende 20 haftalık olcam 2,5 kilo aldım . Acaba az mı aldım diye düşünüyorum inşallah normaldir .
Ebru_ylmz Emineesen o mahvetti zaten hepimizi ya bana doktorum her gün 8 bin 10 bin arası adım at dedi ama nerde yapamıyorum ki evde
Bebikoannesi Ben çok aldım sanırım 17+6 6 kg aldım 😢 doktor diyet verdi 😢 zaten ekimde evlendim 55 kiloydum daha sonra pandemi de aldım 64 ile hamile kaldım 70 im . Kimse almamış ben çok almışım . Kusmam hiç olmadı ve çok yiyorum özellikle ekmek 😢
Meltem_aras Bebikoannesi olsun ya diyet programiyla verirsin muhakak bebişin saglkli olsunda sonra da verilir🌸