Aslhn12 Ben şimdiye kadar hiç ücret ödemedim kese göründükten sonra doktorum rapor yazmış eczane bana hep 5-6 kutu verdi bittikçe aldım..yani sizi cok şaşırdım genetik sonucunuz olmasına rağmen nasıl yazmazlar ben rapor bile yazın demedim öyle bişeyin olduğu eczane öğrendim..sizde uğraşmasısınız..benimde heterezigot sonucum..bence sizin işte farklı bir durum var..ayrıca ben devlete gidiyorum orası yazdı özeldeki doktorum gerek yok kullanma dedi ama ben devlete güvendim..belki dizinde kalp atışından sonra yazılacaktır acaba siz kendi kendinize mi kullanmak istiyorsunuz yani size doktor bu ilacı kullanmak zorundasın dedi mi ?