Chemstry elimde kan pıhtılaşmama dair raporum var Zaten bundan dolayı iki düşük gerçekleştirdim. Beş tane iğnem kaldığı için panik yapıyorum.
Yani rapor çıkartmak istiyorum dedim gittiğim gebe izlem doktorlarına, onlar bana dedi pıhtılaşma sonucunu kim verdiyse ona git onun yazma yetkisi var. O doktora gittim o da diyor benim yetkim yok sana ilaç bile yazmadım o doktorların yazması lazım onlar yazmamak için öyle yapıyorlar dedi. Yani burda rapor yazmamak için ona buna git diyen koca koca doktorlar var garip..