Aslhn12 canım merhaba, seninle aynı gidiyorduk hatırlarsın beni, ben de devlette randevu bulamadım bayram arasına giriyorlarmış o yüzden iğne yazdırmaya bir seferlik özele gittim ümraniye afiyet hastanesinde muayene 100₺ rapor için 75₺ alıyorlar bir seferlik verebilirsen belki diye yazıyorum. 9aylık rapor çıkardılar burada bir eczanede de buldum şükür 1 aylık verdi numaramı aldılar her ay arayıp iğnenizi ayırırız dediler sağolsunlar. Bayramdan sonraya kalmıyım dersen diye yazdım özel düşünürsen