bankaci26 Bende biraz kilolu kalmıştım. Genetikle alakalı işte bebeklerin boyu kilosuda. Kime göre neye göre önden gidiyor aslında. Çünkü ortalama standart kiloya göre söylüyorlar ona uyarsak tüm bebekler aynı kilo doğması lazim. Oyuzden bana acayip gelmiyor kilosu falan genetikle alakalı biz naparsak yapalım alacaklar. Veya zayıf olan bebek annelride naparsa yapsin bebekler kilo alamiyor yine genetik