pinar92_ Bizde 31+3 de gittik 2047 kilosu 42 cm boyuydu.. şimdi 33 deyiz bakalım haftaya kontrol görücez ne durumda 🥰 sonlara doğru yaklaştıkça heyecanlanıyor insan🙏🏻 Sağlıkla kavuşalımmm hepimiz inşallah her bebek genetiği farklı kıyaslamamak lazım aslında🎈
Mercimekinannesiii Gulsi oruç tuttunuz mu 🤭 ben hepsini tuttum ama 500 gram almış bebişim bir önceki kontrolde 1100 gramdı. Oruçtan mı oldu diye suçlandım bi ama şükür her şeyi çok güzel dedi doktor. Kolay doğururuz hem iri olmasından iyidir 😅
Gulsi Mercimekinannesiii yok maalesef bu sene tutamadım ben orucumu. Allah sizinkini kabul etsin inşallah 🙏 Benimde geçen gittiğimde 1500 gramdı yani 2 hafta önce bugün 1880 çıktı ama doktorumuz bir sknti yok gayet iyi durumda dedi.🙏💟 Aynen inşallah bir avazda doğurmayı nasip etsin Rabbim hepimize 🙏💕❣️
Mercimekinannesiii Psa77 ilk başta bir tedirgin oldum ama çok şükür sağlıklı ya kilosu önemli değil, sağ olun desteğiniz için 🌸
ayseyilmazzzz6161 Efeli aynen canım benim doktorum da öyle dedi ama doğuran doğuruyor valla çat çat 😂😂
a_burcu_bur Busra333 siz sormuşsunuz ya, sizce normal mi diye ondan öyle dedim 😊 yani sizinki benimkinden fazla 🧿🥰 benimki zayıf mı o zaman demek istedim 😊 internet sağolsun baktım olması gereken boy, kilosuna. Normal 🤲🏻🥰
ExcitedMom Miskokulum35 bizimki de 35 2514 kilosu 39 da alacak doktorum 1 kilo daha alsa su bi ayda diye takıp düşünüp duruyorum fazla takıyorum sanırım
Diillara Mercimekinannesiii hiç üzülme benimde 31 haftada 1650 gr dı doktor normal dedi ama bende senin gibi kızım küçük kaldı diye düşündüm bu haftalarda kilo alıyo zaten bebek şuan 34 haftalığım ve 2250 gram oldu önemli olan sağlıklı olması çok şükür oda yerinde ☺️
Mercimekinannesiii Diillara ayyy sağ olasın moral oldu inşallah sağlıkla kucağımıza alalım da gerisi boş 🌿🌿🌿
HakunaMatata 04aysegul benim de 32 hafta 2 kilo 04aysegul benim de 32 hafta 2 kilo 45 cm. Kilosuna biraz az dedi doktorum. Ama bu yapısal bir şey olabilirmiş. Yani ince uzun dedi. sağlıklı olsunlar da İnşallah 🙏🏻
Busra333 a_burcu_bur hee pardon :) çok formlara girince aklım karıştı 😁 ikisi de iyidir bence canım yavaş yavaş normal kilosunu alıyorlar zaten sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil