Busra333 Benim 16 hafta da 157 gram 17 cm di sizce normal mi ? Suan 19+3 haftaya tekrar gideceğim insallah
a_burcu_bur Busra333 valla canım benimki bugün 15+6, kilosu 131 Gr. Boyunu bilmiyorum. Yani sizinki normal değilse ben napiyim 🤦🏻♀️😔
Yenihamisssa Busra333 bizimki de 16+0 da 142 gramdı ve doktorumuz gayet iyi gelişimi dedi içiniz rahat olsun bu haftalardan sonra bi anda kilo almaya başlıyorlar ☺
Mercimekinannesiii Haftadayız 1600 gram dedi küçük kalmış oğlum doktor haftasıyla uyumlu dedi ama ben burda diğer bebişlerle kıyaslayınca az geldi 😢
Dua35 Mercimekinannesiii üzülmeyin lütfen doktorunuz haftasıydı uyumlu demiş benim kızımda minik ama şöyle düşünün hiç bir hamile adayının kilosu bir değil bebeklerimizde birer birey ve genetikleri çok farklı sağlıkla vaktinde gelsinlerde inşaALLAH 🙏🏻🌸
Gulsi Mercimekinannesiii bende 32+3 haftalık hamileyim benimde bebeğim 1880 gram dedi burda okuyunca endişe ettim bende.
Diillara Mercimekinannesiii hiç üzülme benimde 31 haftada 1650 gr dı doktor normal dedi ama bende senin gibi kızım küçük kaldı diye düşündüm bu haftalarda kilo alıyo zaten bebek şuan 34 haftalığım ve 2250 gram oldu önemli olan sağlıklı olması çok şükür oda yerinde ☺️
gullcannn tugba_sagdic Tam 32. Haftada gittiğimde 2,261 grm 44 cm di. Şuanda da yine tam 33 haftalığız nekadar almıştır 1 haftada bilmiyorum. Bir sonraki randevum 34+5 haftalikken olacak 19unda ozaman göreceğim
Dnz_yksr Yaprakdokumusever bende ayni haftada muayene oldum lakin doktorum biy ölçümü soylememeyi tercih ediyor digru sonuc veremem diye fl kemik uzunluğu 36 hafta yazıyor bende 36 haftalik bebek boylarına bakıyorum oyle kendimce öğrenmiş oluyorum 😄
Ayss1234 Misrax Benimde 1653 kilosu boyu 35 ama 1 hafta geriden geliyor bide bebeğe kilo aldircak şeyler yememi söyledi zayıf buldu biraz
Baloncuk41 21+5 de 503 gramdı boyunu bilmiyorum hic sormadim ama kizim 48 cm dogdu simdi yasitlarindan baya uzun cok önemli degil benim icin gelisimi iyi olsunda kiloda alir boyuda uzar
bankaci26 04aysegul 32 haftada 2150 çıktı doktorum bebeğin önde gidiyor dedi şeker olmadıpı halde diyet yapıyorum bence gayet iyi
gullcannn bankaci26 Evet canım önde gidiyor 2 hafta kadar önde. 32. Haftada 33+5 olarak gözüktü. Umarım daha fazla önde gitmez çünkü normal doğum yapmayı istiyorum açıkçası
bankaci26 gullcannn banada öyle dedi diyet verdi de ondan sordum canım doğumu etkilermiş evet allah korusun