Bende anesteziden memnun kalmadım 9 gün oldu sezaryen olali, ilk 7 gün felç gibi yattım hareket ettiğimde baş boyun bel ağrısı beni mahvediyordu, beynim gözlerimden çıkacak gibi hissettim şükür 1 hafta da geçti ama içmediğim kadar kahve su tükettim, onun dışında servistekiler çok iyiydi hastane çok temizdi hele yenidoğan doktoru Merve Nazlı Bener hanım çok güzel ilgilendi