Duygu_52 Bende 19 gün önce sezeryanla doğum yaptım Çam Sakura da zaten sürekli orda takipliydim poliklinikten doktorlarından çok memnundum hiçbir sıkıntı yaşamadım 🤷🏻♀️🌸 aynı şekilde 37. Haftadan sonra randevusuz bakılıyor ondada acil yeşil alandan giriş yapılıyor, ordanda birçok kez giriş yapıp kontrole gittim böyle bir sıkıntı yaşamadım gerek hastaneden gerek doktorlarından hemşirelerinden çok memnun kaldım şuan çok şaşırdım böyle birkaç posta daha denk geldim 🤭 biraz da şans meselesi sanırım her doktorda bir değil maalesef hakkınızda hayırlısı olsun