Duygu_52 viltan agka istanbul hospitalin en iyi doktoru diyorlar bunu bir iki kisiden değil o hastaneye giden kim varsa herkesin dilinden duydum. Cok yakin bir arkadasim 3 gun once de dogum yapti hatta viltan hanimla inanilmaz memnun kaldi tabsiye ederim.. devlet hastanesine gelince cam sakuraya 2 aydir gidiyorum sizinkine benzer kotu bir deneyim yasamadim aksine cok memnun kaldim tabi doktoruna denk gelmek onemli sanirim.