Duygu_52 Ben 39+2 de acilde kontrole gittim asistan doktordan başkaşı yoktu bebeğimin 36 37 hafta gösterdiğini söyleyip acil yatış verdiler saatlerce doğumhane boşalsın diye bekledim aç susuz akşam 7 gibi doğum odasına alındım gece 11 de alttan fitil verildi hiç açılmam ve sancım yoktu ve yarışın yapıldığı andan itibaren nst ye bağladılar tuvalete bile gitmeme izin verilmedi bir yalvarmadığım kalmıştı sabah 4 de suyum geldi sancılar başladı ve beni gene kaldırmadılar yataktan yatak yerine betonda olsam daha iyiydi o kadar sertti ki sabah olunca 5 6 kişi birden gelip açıklık varmı diye bakıyorlar kızlı erkekli çok rahatsız edici bir durumdu benim için öğlen 12 ye kadar hep 2 santim dediler dayanamadım daha fazla ve eski hastaneme gittim eşim doktorumu arayıp durumu anlattı hemen gelin demiş ki ben sezeryan için gitmiştim bir muayene etti 6 santim epiduralli normali deneyelim dedi Allah razı olsun ondan 2 buçuk gibi yattım 17.22 de doğum gerçekleşti çok şükür rabbim bir daha çam sakuraya özellikle aciline düşürmesin hep bilgisiz asistanlar var bende çok övülüyor diye gittim ama hiç memnun kalmadım bir daha da hayatta gitmem