Beyzan benim de haziranda kısmetse ve ilk bebeğim size nazaran tecrübesizim☺️Hemen hemen aynı şeyleri koymuşuz. Mama biberon emziğe gerek duymuyorum, şırınga da hastanede bulunur zaten. En kötü ihtimal her hastanenin yanında karşısında eczane vardır. İçten uzun kollu bi iç zıbın var. Müslin, penye ve nohut battaniyem var. Nohutu doğumhaneye vereceğim. Çok da üşümez inşallah☺️ Hastanenize de sorun, bazı hastaneler bazı eşyaları temin ediyor. Onların verdiği listeye göre hazırladım ben de. ekstradan pişik kremi aldım yanıma eşantiyon boy.