Beyzan hemşireler verir canım yardımcı oluyorlar ☺️Ben mesela mamada almamıştım yanıma, hemşireler hazırlayıp getiriyor kendileri besliyorlardı. Zaten normal doğum olduğu için bir gece kaldım sonra da kendim baktım icabına. Çevremde ona ne gerek var diyen büyükler çok oldu biberon yok mu o ne diyenler ama takmadım. Çocuk benim çocuğum sonuçta 🤷🏻♀️Şimdi ikinciye hamileyim kaşık biberon alıcam yanıma canım. Şırıngada kolay alışınca ama kaşık biberonla da kolay olur diye düşünüyorum