Beyzan evet benim. Sütüm ilk gelmemişti erken doğum yapmıştım bebeğim küvezde kalmıştı . 2 gün sonra humana içmeye başladım daha ilk içişimde sütüm geldi 🥰 şimdide humana , bestlak damla , kaşık biberon ve süt sağma cihazımı koymayı düşünüyorum. 🥰 humananın rezeneli olanı da var ..