Beyzan kalın battaniyeyi bebegi koydukları yatagın içine serdim ben üstünede orta kalınlıkta battaniye örtüm, ben hüsrana uğradım emzirme konusunda kızım küçük doğduğu için emmek için gücü yoktu o yüzden biberonla besledim maalesef halada öyle yapıyorum maalesef çocuk gögüs ucunu küçük buluyor bide ☹️ agız bezi çok lazım oluyor bende 5 tane koymuştum ama kusuyor yada başka bir şekilde kirleniyor biraz daha olsaydı iyi olurdu dedim.. 15 bez çok oldu bende 15 koymuştum sanırım 7 8 tanesini geri getirdim 2 gün kaldık hastanede.. Üstüne ceket al mutlaka uzun bir tane ister istemez kanaman oluyor arkaya çıkarsada kurtarır seni bide sıcak tutman lazım çünkü sancı tutarsa fay haline ben çok sıcak diye acıyordum ayaklarımı yada bacaklarımı hafif ağrılarım oldu hemen çarşafın altına soktum kendimi geçti.. Hayırlı kolay doğum olsun inşallah