Asyadilan1 Birmutluanne2 içindeki sünger yataklar biraz ince oluyor biz bir kat battaniye sermiştik… tabi ki yastıksız :)
Asyadilan1 asyamm59 bence mantıklı. İlk doğumum eylül sonu olmuştu havalar gayet güzeldi ama bende tam sizin dediğiniz gibi giydirmiştim. Birde hastaneden çık hoop arabaya. Temmuz için bence gayet güzel aklınız kalmasın. :) bende bu kez biraz daha ince tercih edicem. Doğumum eylül başı çünkü
Ipekbocugu Beyzan bu post çok iyi oldu , bizim gibi ilk gebeliği olanlar için , deneyimli bir anne olarak sizin yazdıklarınız ve diğer tüm öneriler çok değerli. Bizim de 12 temmuz gözüküyor bakalım. Bu posttan tüm çantamı hazırlarım diye düşünüyorum.☺️
happypregnant29 Beyzan çok sade ve güzel olmuş bence bende yeni yeni hazırlıyorum gereksiz bir şey almak istemiyorum
Beyzan happypregnant29 mesele onları götürmek değil eve gelince yikasak bir dert yikamasak bir dert az iyidir 😃
Yumurcakk Beyzan ben hızlı kılo aldım ya😂 ama bwkınıorum pijama keske trde olsam lc nın pıjamaları cok rahat
Beyzan Yumurcakk aaa yurt dışı mi sizin orda kalıp farki da vardır ülkeden ülkeye. İnşallah içinize sinen bir model bulursunuz olmadi kargo yaparız size 🥰
Yumurcakk Beyzan teşekkür ederim almış kadar oldum tatlım❤️ Evet yurtdısındayım bı ıkıtane aldım ınternten olmadı en son hm nın rahat taytlarını gmtürcem hastahenye😂🥰
PIRIL Beyzan ben özel bir hastanede normal doğum yapmıştım. Normal doğum olduğu için saçları kanlanmıştı. Ben saçlarını yıkamadım hemşirelere şampuan verdim. Belki onlarda da vardır şampuan ama kendi kullandığım mustela şampuanı vermek istedim
Peraaaa Beyzan tercih meselesi tabi nasıl uygun görürsünüz bilmem sma, gümüş kapak yerine, göğüs kalkanı daha kullanışlı gibime geliyor sadece öneri Hem kapak gibi ağrıyı azaltıyor hemde akan sütünüz olursa onu hanzesinde barındırıyor
Beyzan Peraaaa hiç düşünmemiştim açıkçası kalkanı ama bı araştıracağım şimdi çok teşekkür ederim en azından araştırmaktan ve yorum okumaktan zarar gelmez. Çok teşekkür ederim 🌸
Beyzan MDT mesajı şimdi gördüm. Ben de baktim başka sitelerde fiyat çok ucuk kullanılıp kullanılmayacağı belli olmauan bir ürüne o kadar para vermek istemedim ama bu çok uygunmus teslim edildi mi bugun acaba
MDT Beyzan teslim edildi canım senin için foto çektim [url=https://www.hizliresim.com/3vuftg][img]https://i.hizliresim.com/3vuftg.jpeg[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/1ykhwu][img]https://i.hizliresim.com/1ykhwu.jpeg[/img][/url] umarım yüklenmiştir fotolar. Çok kaliteli bir şey değil zaten parasından da belli altı plastik(şırınganın malzemesi gibi)üstü de silikon ama sert bir silikon değil. Elimden boyutunu anlarsın minicik bir şey ki hepsi minik zaten minik bebeklerde kullanıldığı için. Az kullanılacak ya da belki hiç kullanılmayacak bir şey için gayet yeterli bence.şırıngadan vs bin kat daha iyidir.
Periwashere Beyzan ozel hastanede dogum yapacaksanız kettle vardir. Birde sicak su torbasi koyabilrsnz normal dogum planlanacaksa. Agrilariniza yardmci olur belki
Beyzan Periwashere ben ilk doğumu özelde yaptım odada yoktu kettle sadece hemşire odasında vardı bir de koridorda sebilde sıcak su vardı ama şimdi korona yüzünden hepsi kalkmış sanırım.