Ayskem cnm 0.33 normal degerdı galiba ilk ay 0.30 cıktı dahılıyeye gonder dı doktorum gittim normal gebelıkte bu deger ama takip edıcez ddı 1 ay sonra 0.17 dustu bu sefer ısın ehli olan endokrine sewk edildim doktor bana hıc korkma yükseklık tehlikeli zeka geriliği yapabilio ılac alınmazsa dedi ama dusukluk korkulacak bısey degil ddı ılacta wermedı takip edıyrz ayda Bı gıdıcm en son 0.12 dustu.0.0 lı degerler e duserse ilaca baaslıycaz ki korkma dusmuycek dedi sız kac haftalık gebesınız