Ayskem hamilelikte 2,5 üstü istenmez ama sizinki çok yüksek değil. Bana bile 12.5 mg başladı belki sizi bir süre takip edebilir. Sağlık ocağına bir başvurun anlatın durumu bence. Hastaneden randevu bulamadığınızı söyleyin ilgilenirler. Aile hekiminiz vardır illa ki