Minik_mucizem2 Cansu60 evet var kaşıklarım ağrıyor iğneler batıyor gibi sırtım belim ağrıyor goguslerim acıyor
Cansu60 Minik_mucizem2 hm anladım canm bendede kasık agrısı var sadecede bakalım ınsallah hayırlsıyla hamıelyızdır
Minik_mucizem2 Cansu60 inş. Bide ben dayanamadım test yaptım tek çizgi çıktı ama dünki hayaliydi çok silikti. Belkide çok yenidir diye çıkmadı normal testte . Ama dünki erken gebelik testiydi diye hayali silik çıkmıştır belki diye dusunuyorum
Cansu60 Minik_mucizem2 aynen canım coo erken oyuzden cıkmıyordur bende gunumu beklıyom bakalım 🤔 bu ay zanetmıyorum ama ınsallah bendede vardır dasırı bana ee nasıl gecıyor gunun canım
Cansu60 Minik_mucizem2 hızlı resım yukleme yaz gogladn ordan resımı yukle lınkı kopyala burda yapıstır canım bende merak etım bakayım
Cansu60 Minik_mucizem2 oluyor yaa resımı yukle yazıp fotoğraf secme tıkla sec sonrada cıkan lınke tıkla kopyala neyse yapamasanda sıkıntı yok bugun ayrımı yaptın testı canım
Minik_mucizem2 Cansu60 evet geçenki silik çıktı en azından ama bugunki aşırı hayaliydi varla yok gibi . Bide bence en iyi iftardan sonra ypmk
Minik_mucizem2 Cansu60 sende sağol canım benim . Inş ablama yengeme ve sanada nasip olur . Onlar neredeyse 5 yıl olacak bekleyeni. Inş nasip olur hepinize
Cansu60 Minik_mucizem2 aynen olabılır ama zaten belı hamıle oldugun dıkat et kendını yorma yeterli randevunuda al doktroa gıt vıtamınlerını alırısn sımdıden gozun aydın teskrardan canım allah saglıkla kucagına almayıda nasıp eder 🙏🙏🤗🤗
Minik_mucizem2 Cansu60 çok sağol Allah razı olsun amin inş. Rabbim sanada nasip etsin . Bide vitamin almıyorum iki haftadır giderim hastaneye