11mom2 adet olmamıştım adetim 2 gün gecikti üçüncü günün akşamı yani dün adet oldum . Testim de silik çıkmıştı başta hayaliydi varla yok gibiydi ilk 10 dk fln böyle kırmızı renk dağılması oldu kenarda kuruyunca test silik çizgi tam çizgi şeklinde belirdi silik olduğu anlaşılıyordu . Bende çok şaşırdım çünkü bütün belirtilerim vardı yüzde yüz emindim . Ama karnım belim şiddetli bir şekilde ağrıyor. Önceleri bu kadar kötü adet ağrısı çekmemiştim. Acaba kimyasal gebelikmi diye dusundum